mp_roundtime - czas trwania rundy podawany w minutach
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 9
mp_timelimit - maksymalny czas trwania mapy
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_buytime - limit czasu, w którym gracz może kupować broń i ekwipunek
minimalna wartość: 0.25 (15 sekund)
mp_freezetime - czas bezruchu na respie podawany w sekundach (można tylko kupować)
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 60
mp_winlimit - ustala limit wygranych rund przez jedną z drużyn; jeśli jakaś drużyna dorówna podanej wartości, mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_maxrounds - ustala limit rund do rozegrania; po wszystkich rundach mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_startmoney - określa ilość pieniędzy podczas pierwszej rundy
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 16000
mp_autoteambalance - wyrównywanie ilości graczy w drużynach
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_limitteams - maksymalna różnica ilości graczy w drużynach
minimalna wartość: 0 (wyłączenie różnicy)
mp_friendlyfire - możliwość atakowania członków drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_tkpunish - auto-kill dla gracza, który wcześniej zabił członka z drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_c4timer - czas od podłożenia do wybuchu bomby podawany w sekundach; zegar bomby
minimalna wartość: 10 ; maksymalna wartość: 90
mp_flashlight - możliwość korzystania z latarki
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_chattime - czas, w którym gracze mogą rozmawiać po zakończeniu mapy (podczas wyświetlania tablicy wyników)
mp_fadetoblack - czarny ekran po śmierci gracza
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_forcechacam - martwy gracz może oglądać jedynie członków ze swojej drużyny;
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_forcecamera - martwy gracz może oglądać:
tylko członków drużyny z każdej perspektywy: 1
tylko członków drużyny w pierwszej osobie: 2
wszystkich z każdej perspektywy: 3
mp_logdetail - zapisywanie działań graczy do pliku tekstowego
atakowanie wroga: 1 ; atakowanie członka drużyny: 2 ; wszystkie działania: 3; wyłączenie: 0;
mp_hostagepenalty - maksymalna ilość zakładników jaką można zabić; jeśli gracz dorówna podanej wartości, zostanie automatycznie wyrzucony z serwera
minimalna wartość: 0 (wyłączenie automatycznego wyrzucania)
sv_password "hasło" - ustawia hasło do serwera; jeśli serwer ma być bez hasła to należy pominąć tą komendę
sv_lan - ustala czy serwer ma być widoczny w sieci Internet
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0 (widoczny tylko na LANie)
sv_restart - restart rundy po wybranej ilości sekund
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 60
sv_gravity - ustawienie grawitacji; jeśli wartość wzrasta, skoki są niższe
minimalna wartość: 0 (gracze lecą cały czas do góry)
rcon_password "hasło" - ustawia hasło do RCONa
allow_spectators - możliwość dołączenia do obserwatorów (spectate)
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
changelevel "nazwa_mapy" - zmiana mapy
kick "nick_gracza" - wyrzucenie gracza z serwera
status - pokazuje szczegóły serwera oraz listę graczy
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach