Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Counter Strike 1.6 Strona Główna
»
~T
rick!
|
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
~`Clan Copy+
----------------
~W
itamy
|
~s
Qad
|
~R
egulamin
|
~S
pary
|
~[N]
ewsy
|
~R
ecruting
|
~1
vs
1|
~P
ogaduch~Y~
|
~C
hcesz
spara
?
~S
taty
|
~S
ojusze
|
~R
oegulamin
Forum
~W
yniki
~S
erwer
|
~`Counter Strike 1.6+
----------------
~C
heater
|
~Inne
Clany
|
~D
ownload
|
~T
rick!
|
~S
creen
|
~`Inforamacje
----------------
~T
reningi
|
~`Hyde Park+
----------------
~D
uperele
|
~F
ajne
S
tronki
~G
adu
G
adu
~C
-box
|
~R
eklamy
|
~F
ilmy
|
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Grande
Wysłany: Pią 23:02, 02 Lis 2007
Temat postu: Komendy dla SERVA
mp_roundtime - czas trwania rundy podawany w minutach
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 9
mp_timelimit - maksymalny czas trwania mapy
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_buytime - limit czasu, w którym gracz może kupować broń i ekwipunek
minimalna wartość: 0.25 (15 sekund)
mp_freezetime - czas bezruchu na respie podawany w sekundach (można tylko kupować)
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 60
mp_winlimit - ustala limit wygranych rund przez jedną z drużyn; jeśli jakaś drużyna dorówna podanej wartości, mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_maxrounds - ustala limit rund do rozegrania; po wszystkich rundach mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)
mp_startmoney - określa ilość pieniędzy podczas pierwszej rundy
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 16000
mp_autoteambalance - wyrównywanie ilości graczy w drużynach
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_limitteams - maksymalna różnica ilości graczy w drużynach
minimalna wartość: 0 (wyłączenie różnicy)
mp_friendlyfire - możliwość atakowania członków drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_tkpunish - auto-kill dla gracza, który wcześniej zabił członka z drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_c4timer - czas od podłożenia do wybuchu bomby podawany w sekundach; zegar bomby
minimalna wartość: 10 ; maksymalna wartość: 90
mp_footsteps - dźwięk kroków
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_flashlight - możliwość korzystania z latarki
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_chattime - czas, w którym gracze mogą rozmawiać po zakończeniu mapy (podczas wyświetlania tablicy wyników)
mp_fadetoblack - czarny ekran po śmierci gracza
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_forcechacam - martwy gracz może oglądać jedynie członków ze swojej drużyny;
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_forcecamera - martwy gracz może oglądać:
tylko członków drużyny z każdej perspektywy: 1
tylko członków drużyny w pierwszej osobie: 2
wszystkich z każdej perspektywy: 3
mp_logmessages - zapisywanie rozmów graczy do pliku tekstowego
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
mp_logdetail - zapisywanie działań graczy do pliku tekstowego
atakowanie wroga: 1 ; atakowanie członka drużyny: 2 ; wszystkie działania: 3; wyłączenie: 0;
mp_hostagepenalty - maksymalna ilość zakładników jaką można zabić; jeśli gracz dorówna podanej wartości, zostanie automatycznie wyrzucony z serwera
minimalna wartość: 0 (wyłączenie automatycznego wyrzucania)
sv_password "hasło" - ustawia hasło do serwera; jeśli serwer ma być bez hasła to należy pominąć tą komendę
sv_lan - ustala czy serwer ma być widoczny w sieci Internet
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0 (widoczny tylko na LANie)
sv_restart - restart rundy po wybranej ilości sekund
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 60
sv_gravity - ustawienie grawitacji; jeśli wartość wzrasta, skoki są niższe
minimalna wartość: 0 (gracze lecą cały czas do góry)
rcon_password "hasło" - ustawia hasło do RCONa
allow_spectators - możliwość dołączenia do obserwatorów (spectate)
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0
changelevel "nazwa_mapy" - zmiana mapy
kick "nick_gracza" - wyrzucenie gracza z serwera
status - pokazuje szczegóły serwera oraz listę graczy
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin